No niin. Mulla on ollut tämä blogi täällä roikkumassa jo vaikka kuinka kauan. Ja oon tänne jotain kirjoittanut, ja sitten taas poistanut. Tästä meinaan piti tulla paikka jossa mun ajatuksen virta ja ylevät ajatukset saisivat temmeltää. Harmi vaan että ne katosivat. Siis ajatukset, varsinkin ylevät.
No, tänään lenkillä tämä muistui mieleeni, kun mietin mitä olen lukenut tänä vuonna ja mitä niistä kirjoista mietin. Tulin ajatelleeksi, että voisin tätä pitää blogia tälläisenä yksityisenä kirja-arvostelu paikkana. Ja jos sattuisi käymään niin että joku muukin tänne eksyy (mikä hieman epätodennäköistä kun en ole tästä missään kertonut..), niin ei haittaa.
Niinpä siis aion tehdä. Kirjoittaa omat mietteeni luetuista kirjoista. Nimenomaan omat mietteeni ja omalla tyylilläni (eli lukuisilla kirjoitusvirheillä ja ajatuskatkoilla, heh!). En ole kultturelli taikka eritysen analyyttinen, enkä sellaiseksi aio ryhtyä. Joten taso olkoon omintakeinen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti